Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger

OBSYDIAN - JENNIFER L. ARMENTROUT (W.)


Tytuł: Obsydian
Autor: Jennifer L. Armentrout
Seria: Lux
Tom: #1
Liczba stron: 442
Wydawnictwo: Filia
Cena: 39,90 

                 Na „Obsydian” Jennifer L. Armentrout trafiłam przypadkowo, czytając recenzje innej książki na bookgeek. Spojrzałam na okładkę, na opis i przepadłam, bez chwili namysłu zamówiłam książkę. I nie żałuję!
            Bohaterką tej książki jest Katy Swartz, która wraz z mamą przeprowadza się do Zachodniej Wirginii w poszukiwaniu nowego początku. Jest to postać, która na pewno zostanie w mojej pamięci na dłużej – pisze bloga Katy’s Crazy Obssesion, na którym recenzuje książki, potrafi się odgryźć, wie czego chce i po prostu nie można jej nie kochać. 
Daemon Black ma niesamowicie zielone oczy, niesamowicie piękny kaloryfer i niesamowicie wielki dupek z niego. I ma niesamowitą tajemnicę. Mieszka naprzeciwko Kat wraz z siostrą Dee i o ile dziewczyna uwielbia Katy,  tak jej brat z niewyjaśnionych powodów nie przepada za nową sąsiadką, ciągle dając jej do zrozumienia, że nie jest mile widziana w życiu jego i jego siostry.
            Już od pierwszego rozdziału byłam zachwycona tą książką. Było zabawnie, a chemia między Daemonem a Katy była tak mocna, że byłam pewna, że zaraz zajdzie jakaś reakcja w mojej książce. Tej lekturze nie można zarzucić przewidywalności, braku oryginalności ani nie można porównać jej do innej książki. Tego po prostu jeszcze nie było.
Czas przy tej książce minął mi strasznie szybko i przyjemnie. Jennifer L. Armentrout wykreowała świat, do którego jak raz się wejdzie, to  będzie się walczyło o jak najdłuższy pobyt w nim. Czytałam jednym tchem, z wypiekami i szerokim uśmiechem na twarzy. Gwarantuję, że ta książka spędzi Wam sen z powiek.

Moja ocena: 9/10

Pozdrawiam,
W. 

2 komentarze:

  1. Przyznaje, że nie znam. Ale to chyba dlatego, że ostatnio nie tego szukam w książkach, więc odpuszczę sobie tę pozycję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka jest genialna! <3 Jedna z moich ulubionych, już zacieram rączki na 3 tom :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Anka [ http://swiat-ksiazkowych-recenzji.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń