Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger

MARA DYER. TAJEMNICA - MICHELLE HODKIN

Tytuł: Mara Dyer. Tajemnica
Autor: Michelle Hodkin
Cykl: Mara Dyer
Tom: #1
Liczba stron: 412
Cena: 39,99


            Wyobraź sobie, że cały Twój świat legł w gruzach. Twoje przyjaciółki i Twój chłopak giną w wypadku, a Ty jesteś tym, który przeżył. To właśnie spotkało Marę Dyer.
Mara budzi się w szpitalu i nie pamięta jak się tu znalazła ani dlaczego. Ale amnezja nie jest jej jedynym problemem. Wkrótce dziewczyna odkrywa, że dzieje się z nią coś dziwnego. Sama nie wie co jest prawdą, a co wytworem jej wyobraźni. Mara ma problemy z pamięcią, koszmary, a także halucynacje i zespół stresu pourazowego. Kiedy patrzy w lustro, nie widzi siebie albo nie jest w nim sama. Widzi to, czego nie ma. Ale czy aby na pewno to wszystko tylko jej wymysły?
Ta książka zabrała mi spokój. Kleiła się do moich rąk, nie pozwalając na nic innego. Nawet w nocy, kiedy się bałam, ciekawość była większa od strachu i nie pozwalała mi przestać. Aczkolwiek liczyłam na więcej takich „schizowych” momentów. Było ich mało. Owszem, były mocne, ale po opiniach, które czytałam, spodziewałam się, że strach mnie sparaliżuje. Może jestem zbyt odważna? Tak czy siak, bardzo mi się podobało i od razu poleciałam kupić drugą część.

Jeśli lubisz książki paranormal romance, dreszczyk emocji, thrillery i tajemnice – ta książka jest właśnie dla Ciebie!

Moja ocena: 8/10

2 komentarze:

  1. Przeczytałam nie tak dawno temu i byłam pod wrażeniem tej książki, chociaż tak jak i Ty raczej żaden moment bardziej mnie nie przestraszył :) Drugą część planuję przeczytać w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się już doczekać przeczytania tej książki, ponieważ słyszałam na jej temat bardzo wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń