Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger

CZERWONA KRÓLOWA - VICTORIA AVEYARD

   "Czerwona królowa" Victorii Aveyard to ogrom dobrej rozrywki zamknięty w 488 stronach . Książkę przeczytałam na jednym wdechu, a zaraz po tym ogarnął mnie typowy 'kac poksiążkowy' i nie byłam pewna, co ze sobą zrobić.

       Mare to młoda dziewczyna wrzucona w świat srebrnokrwistej arystokracji z niesamowitym uzdolnieniami, których Czerwonym (osobom z krwią w czerwonym kolorze) brakuje. Przez całą książkę zmaga się z utrzymaniem sekretu i przeżyciem na dworze pełnym intryg i kłamstw.

      Od razu polubiłam główną bohaterkę, jako że odbiegała od stereotypu nastoletek w tego rodzaju książkach. Nie brakowało jej również wad, co czyniło z niej postać jak najbardziej realną. Wątek romantyczny, choć obecny, nie był czytelnikowi wręcz wciskany na siłę, a przewijał się w tle, dodając książce uroku. Przyznam, że końcówka była naprawdę 'mocna' i zaskakująca. Zapoczątkowała ciekawe wątki, które na pewno zostaną rozwinięte w drugiej części. Pozostaje mi tylko zaznaczyć datę w kalendarzu i czekać. Książkę gorąco polecam.

9/10


~~*~~
Pragnę również przeprosić za dość długą nieobecność - W. i ja, podjęłyśmy nowe zobowiązania i zabrakło nam czasu. 

Mam również przyjemność zaprosić na nowego bloga W. - http://przeklete-dusze.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Muuuuszę przeczytać tą książkę! Po prostu wszędzie mnie ona prześladuje, szepcząc: przeczytaj mnie, przeczytaj...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce jej odkąd tylko zobaczyłam. Ale znam swoje podejście do młodzieżówek i wole jej nie kupować żeby później nie żałować. I w ten sposób nadal jej nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Może jak w końcu uporam się z zaległościami w czytaniu, to zdecyduję się na tę książkę :)
    http://nocturne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka była cudna! Liczę, że szybko pojawią się kolejne części ^^

    OdpowiedzUsuń