Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger

ONYKS - JENNIFER L. ARMENTROUT

Tytuł: Onyks
Autor: Jennifer L. Armentrout
Seria: Lux
Tom: #2
Liczba stron: 448
Wydawnictwo: Filia
Cena: 39,90 


            Kolejny tom cyklu „Lux” sprawił, że jeszcze bardziej zaczęłam podziwiać panią Jennifer L. Armentrout. Jej pomysły są tak oryginalne i nieprzewidywalne, że aż brak mi słów na to, by opisać jej geniusz. 
            Po wydarzeniach z poprzedniej książki Deamona i Kat łączy kosmiczna więź, o której nikt nie może się dowiedzieć.  Do miasta przyjechał DOD i nie wróży to niczego dobrego. Jest jeszcze ktoś. Prócz Departamentu Obrony wprowadził się Blake Saunders, chłopak, który, jak się okazuje, wie wszystko i twierdzi, że jest jedyną osobą mogącą pomóc Kat. Czy na pewno?  Jakby tego wszystkiego było mało, Katy widzi kogoś, kto nie powinien żyć. Co jest prawdą, a co nią nie jest? O co tu chodzi?
            Kupując „Onyks”, liczyłam na to, że będzie on tak samo dobry jak „Obsydian”. Nie zawiodłam się. Może i czytanie tej książki szło mi nieco wolniej (bo mama ciągle mi ją podkradała!), ale spędziłam przy niej równie przyjemnie czas jak przy pierwszej części.
            Jeśli ktoś z Was martwił się, że chemia między głównymi bohaterami osłabnie, to bardzo się pomylił! Kat i Deamon mają takie same iskry jak w pierwszej części. Uwielbiam ich!
            Niestety minusem jest dalsze traktowanie postaci drugoplanowych „po macoszemu”.
            Polecam wszystkim dziewczynom, które uwielbiają, kiedy główny pairing ma „to coś”, akcja płynie nie za szybko, nie za wolno, a pomysły są oryginalne i nieprzewidywalne.


Moja ocena: 8,5/10


Przy okazji, zapraszam Was na mojego bloga - KLIK

4 komentarze:

  1. Jej, uwielbiam tą serię! Aktualnie z wytęsknieniem czekam na czwarty tom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała seria jest genialna <3 Uwielbiam je :)
    xoxo
    http://swiat-ksiazkowych-recenzji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "to coś" w relacji między głównymi bohaterami? Mam Obsydian na półce i teraz się zastanawiam, jak to się stało, że ja go jeszcze nie przeczytałam?

    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pania Jennifer Armentrout oraz serię "Lux" <3

    OdpowiedzUsuń